Toestel opsturen
Vul het onderstaande formulier in. U ontvangt vervolgens een verzendlabel per mail waarmee u uw pakket kunt versturen.
Dit wordt meestal binnen 30 minuten aangemaakt. (Verpak het pakket goed).
Print het verzendlabel uit en plak deze goed vast op de doos en verzend deze via PostNL. Bekijk hier de postnl locaties.
De meeste reparaties worden zelfs dezelfde dag nog retour gestuurd.
Voorwaarden
Als uw reparatie de volgende dag binnen komt dan wordt het meestal diezelfde dag nog gerepareerd en gaat het de volgende dag weer retour. U ontvangt een mail met een betaallink. Zodra deze voldaan is gaat hij weer met de post retour.
Voor de verzending wordt gebruik gemaakt van een 3e partij (PostNL). Dit is een op zichzelf staand bedrijf met eigen regels. Wij doen ons uiterste best om alles in goede banen te leiden, maar daar is vanuit ons geen invloed en/of verandwoording op. Er is een optie om het te versturen pakket te verzekeren tegen verlies. Alleen de dagwaarde van de inhoud zal worden vergoed. Het heeft dus geen zin om dit hoger te verzekeren.
Veel gestelde vragen
Moet ik mijn simkaart ook mee sturen?
Nee, nooit. Het mooiste is natuurlijk als u even een andere telefoon heeft zodat u toch bereikbaar bent.
Moet het apparaat wat ik ga sturen zijn hersteld naar fabrieksinstellingen.
Nee, dat is niet van toepassing.
Is mijn toegangscode echt nodig?
Mocht het wel nodig zijn dan nemen wij contact met op.
Kan ik gelijk een betaallink krijgen?
Ja, als de kosten bekend zijn kunt u een betaallink krijgen. Na ontvangt van de betaling sturen wij uw toestel z.s.m. terug.
Heeft u nog een vraag?
Neem gerust contact met me op.