• 14 dagen bedenktijd
  • 5.0     80+  beoordelingen

Uw winkelmand

Geen producten

Bent u niet helemaal tevreden met uw bestelling? Jammer, maar dat kan gebeuren. Binnen 14 dagen is het mogelijk om de gehele bestelling of een gedeelte ervan te retourneren.

Wanneer de klant het retour heeft aangemeld en word goedgekeurd krijgt u het retourformulier opgestuurd (gemaild). De retourkosten zijn voor de klant. Indien er sprake is van een product fout en het product moet worden teruggestuurd kan de klant een standaard verzendlabel voor de zending krijgen van GsmLekkerkerk.

Voor het aanmelden van uw retour is het noodzakelijk om een mail te sturen naar info@gsmlekkerkerk.nl waarin u duidelijk aangeeft te willen retouren. Vermeld in uw mail het ordernummer en artikelnummer(s). Heeft u de bestelling afgehaald, laat dit ook aan ons weten!

Het retouradres van gsmlekkerkerk.nl:

GsmLekkerkerk
Voorstraat 14
2941 EV Lekkerkerk

Om uw retour te verwerken vragen wij u om onze retourinstructies op te volgen.

• Verpak het product stevig in de originele en onbeschadigde verpakking.
  • Print het retourformulier uit en vul deze in en stop deze in de verpakking (heeft u geen printer? Schrijf alle regels van ons retourformulier over en stop deze in de verpakking).
  • Frankeer het pakket voldoende.
  • Aanbiedingen of deals via onze Instagram of Facebook kunnen niet worden geretourneerd.

Een retour moet voldoen aan onderstaande voorwaarde:

• Wij dienen het retour binnen 14 kalenderdagen na de aankoop te hebben ontvangen.
  • De artikelen dienen onbeschadigd te zijn, alle kaartjes zijn nog bevestigd en in de originele verpakking te worden           geretourneerd.

Nadat we de producten in goede staat terug hebben ontvangen, maken we een creditfactuur van hetgeen dat teruggestuurd is. Vervolgens  wordt het bedrag zo snel mogelijk overgemaakt naar het rekeningnummer waar de bestelling mee is betaald. GsmLekkerkerk streeft ernaar om dit binnen 5 werkdagen te voldoen.

Het kan zijn dat u een product wilt ruilen voor een maat groter, of kleiner. Dat is geen probleem. Neem contact op met onze klantenservice doormiddel van een mail waarin u duidelijk uitlegt over welke product(en) het gaat. Vermeld in de mail ook het ordernummer en de artikelnummer(s).

Heeft u een klacht? Wij zoeken graag samen naar een passende oplossing. Het kan helaas gebeuren dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dat geval vragen wij u om direct contact met onze klantenservice op te nemen doormiddel van een mail naar klantenservice@gsmlekkerkerk.nl. Beschrijf duidelijk uw klacht en het ordernummer van uw bestelling. Heeft u een beschadigd product ontvangen, zorg dat u zo snel mogelijk contact opneemt met onze klantenservice. Onze klantenservice neemt uw klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met u een passende oplossing.

Klaar terwijl u wacht

Uw smartphone is binnen no-time gerepareerd.

3 maanden garantie

Is uw smartphone gerepareerd en is het gerepareerde onderdeel defect? Geen paniek, want u krijgt 3 maanden garantie.

Referenties

U bent niet de enige tevreden klant. Vele klanten gingen tevreden naar huis.