Veel gestelde vragen

Mijn telefoon is nu waterdicht, is dat na reparatie nog steeds het geval?
We kunnen geen garantie geven dat uw telefoon weer 100% waterdicht is. Wel proberen we uw apparaat weer zo waterdicht mogelijk te repareren.
Kunnen jullie me helpen als ik niet weet wat er kapot is aan mijn telefoon?
We helpen u graag met het ontdekken van het defect. We zullen uw toestel uitgebreid onderzoeken om het probleem te ontdekken. We overleggen altijd eerst de mogelijke oplossingen met u voordat we starten aan de reparatie.
Krijg ik een factuur?
U krijgt bij ons een altijd officiƫle factuur met keuze uit schriftelijk of per email. Deze kunt u gebruiken voor declaratie bij uw verzekering indien mogelijk.
Kopen jullie oude telefoons op?
Ja, wij vinden het zonde als uw toestel tussen de stof verouderd. Zo kun je oude toestellen bij ons langsbrengen om wellicht te kunnen bekijken om het toestel te Recyclen. Is uw toestel nog in goede staat en wil je dit verkopen? Maak dan een afspraak om langs te komen.

Andere problemen of vragen

Mocht u uw probleem of vraag niet terugvinden in de veel gestelde vragen, neem dan gerust contact op met ons of kom langs. Wij willen u graag helpen met uw vraag en uw probleem oplossen.

 





{{footer-wave}}

Klaar terwijl u wacht

Uw smartphone is binnen no-time gerepareerd.

3 maanden garantie

Is uw smartphone gerepareerd en is het gerepareerde onderdeel defect? Geen paniek, want u krijgt ruim 3 maanden garantie.

Referenties

U bent niet de enige tevreden klant. Vele klanten gingen tevreden naar huis.