• 14 dagen bedenktijd

Geen producten

Google reviews

Veel gestelde vragen

Mijn telefoon is nu waterdicht, is dit na reparatie nog steeds het geval?
We kunnen geen garantie geven dat uw telefoon weer 100% waterdicht is. Wel proberen we uw apparaat weer zo waterdicht mogelijk te repareren.
Kunnen jullie me helpen als ik niet weet wat er kapot is aan mijn telefoon?
We helpen u graag met het ontdekken van het defect. We zullen uw toestel uitgebreid onderzoeken om het probleem te ontdekken. We overleggen altijd eerst de mogelijke oplossingen met u voordat we starten aan de reparatie.
Krijg ik een factuur?
U krijgt bij ons altijd een digitale bon. Om het factuur te ontvangen kunt u dat vragen aan 1 van onze medewerkers. Deze kunt u bijvoorbeeld gebruiken voor de declaratie bij uw verzekering (indien mogelijk).
Kopen jullie oude telefoons op?
Jazeker, wij vinden het zonde als uw toestel tussen het stof verouderd. Zo kunt u oude toestellen bij ons langsbrengen om wellicht te bekijken om het toestel te Recyclen. Is uw toestel nog in goede staat en wilt u hem verkopen? Neem contact met ons op voor een afspraak te maken.
Is het mogelijk om bij jullie te pinnen?
Jazeker, u kunt zelfs draadloos betalen met uw telefoon of smartwatch.
Waarvoor kan ik bij jullie terecht?
U kunt bij ons terecht voor het volgende: telefoon en tablet reparatie, waterschade behandelingen, het terug halen van gegevens, opschonen, upgraden (updaten), verkoop van refurbished telefoons en tablets en het verkopen van accessoires voor telefoons en tablets.
Waarom zijn er andere bedrijven die lagere of hogere prijzen hanteren?
Het kan zo zijn dat een ander reparatie bedrijf bij u in de buurt een lagere of zelfs hogere prijs hanteert. Wij streven naar klanttevredenheid en kwaliteit daardoor maken wij gebruik van originele (OEM) onderdelen en indien dat niet mogelijk is of de klant anders wil hoogwaardige onderdelen. Het verschil is groot in de kwaliteit van onderdelen.
Welke merken telefoons repareren jullie?
Voornamelijk Apple en Samsung telefoons, op aanvraag repareren wij ook andere merken.
Ik heb zelf geprobeerd mijn tablet te repareren. Kan ik hem nog steeds brengen voor reparatie of onderzoek?
Jazeker, dat is geen probleem, neem contact met ons op voor een afspraak te maken.
Moet ik de simkaart in de telefoon laten zitten?
Nee, wij hebben geen simkaart nodig.
Gaan er gegevens verloren bij een scherm reparatie?
Bij een scherm reparatie raakt u uw gegevens zoals foto's en video's niet kwijt.
Kunnen jullie een opgezwollen batterij vervangen?
Jazeker, wij voeren hoogwaardige accu reparaties uit. neem contact met ons op voor een afspraak te maken.
Is het nodig om een afspraak bij jullie te maken?
Ja, wij werken alleen op afspraak. Voor de meeste telefoon en tablet reparaties hebben wij de onderdelen op voorraad. Dit hangt uiteraard af van de soort reparatie, waardoor er soms een onderdeel besteld moet worden.

Andere problemen of vragen

Mocht u uw probleem of vraag niet terugvinden in de veel gestelde vragen, neem dan gerust contact op met ons of kom langs. Wij willen u graag helpen met uw vraag en uw probleem oplossen.

Klaar terwijl u wacht

Uw smartphone is binnen no-time gerepareerd.

3 maanden garantie

Is uw smartphone gerepareerd en is het gerepareerde onderdeel defect? Geen paniek, want u krijgt 3 maanden garantie.

Referenties

U bent niet de enige tevreden klant. Vele klanten gingen tevreden naar huis.