Reparatie van Apple & Samsung producten!

Deskundig voeren we hoogwaardige reparatie uit voor consumenten, bedrijven en verzekeraars voor een eerlijke prijs in Lekkerkerk en omgeving. Ook houden wij ons bezig met de verkoop van Apple en Samsung telefoons en tablets, daarnaast voeren wij op aanvraag ook andere reparaties uit.

Nieuwe screenprotector snijder

We hebben een nieuwe screenprotector snijder in gebruik genomen. Deze kan screenprotectors snijden voor iedere telefoon en tablet. U kunt een premium screenprotector rechtstreeks bestellen in de webshop onder 'Screenprotector premium'.

Uw gegevens zijn veilig bij ons

Bij ons staat de veiligheid van uw gegevens voorop. Wij begrijpen hoe belangrijk het is om uw persoonlijke informatie te beschermen en zorgen er voor dat uw gegevens veilig worden behandeld met onze P-5 papiervernietiger.

Anouk Heijkoop

Super klantvriendelijk. Repareerde snel mijn telefoon waardoor ik hem binnen een uur weer in gebruik kon nemen.

Zakelijk onderhoud en verkoop van mobiele telefoons

GsmLekkerkerk richt zich op de behoeften van de zakelijke markt door hoogwaardige mobiele telefoons aan te bieden en een uitgebreid onderhoudspakket te verzorgen.

Reclamebord V.V. Spirit

Onlangs is ons reclamebord geplaatst langs het hoofdveld op de voetbalvereniging V.V. Spirit.

Luxe hoesjes

Nu bij ons verkrijgbaar, deze luxe hoes voor uw telefoon. Hij geeft een goede bescherming tegen val en andere schades. Zo verkleint u de kans op schade van je toestel en kunt u er nog jarenlang van genieten.

Cora Burger

Service met een +! Gisteren telefoon uit mijn zak gevallen bij het instappen en erover heen gereden. In de middag Joep gebeld, na eerdere positieve ervaringen, en in de avond al nieuw scherm. Sneller kan niet. En weer netjes gedaan.

Nieuw ontwerp reclamebord

Ons stoepbord is opnieuw ontworpen door Graffx Design en bedrukt door Van Dijk reclame. Erg mooi resultaat.

Nieuwe bestelauto

Onze nieuwe bestelauto is in gebruik genomen en voorzien van stickers door Van Dijk Reclame.

D. Vuik

Snelle levering. Telefoon ziet er zo goed als nieuw uit. Ook hoesje en oplader erbij. Top!

Reclamebord V.V. Lekkerkerk

Onlangs is ons reclamebord geplaatst langs het hoofdveld op de voetbalvereniging V.V. Lekkerkerk.

Samenwerking Car Cleaning Lekkerkerk

In samenwerking met Carcleaning Lekkerkerk hebben wij t-shirts laten maken. Heeft u ook interesse in een schoonmaakbeurt voor uw auto/scooter op locatie? Vul dan het contactformulier in of benader ons via Facebook, Instagram of Whatsapp!

Sponsoring Marathon Rotterdam 2024

Vandaag rent @samvuik de hele marathon, komt u haar tegen? Juich met ons mee. Ze is te volgen via de NNmarathonrotterdam app. Onder het startnummer 27427. Wij wensen Sam veel succes!